Toyota Corolla. 'Έντεκα γενιές σε 48 χρόνια - Σαββάτο 17 Μαίου 2014 |
Ας συνειδητοποιήσουμε ότι ο μέσος κάτοχος της πρώτης γενιάς Corolla, ήταν γεννημένος τον μεσοπόλεμο και ας πούμε, έτσι όχι και πολύ αυθαίρετα, ότι το ΄67 οδηγούσε με τα 1.077 κυβικά εκατοστά της, στις πόλεις της Ευρώπης ή της Ιαπωνίας το μικρό αυτό άγνωστο, τότε, αυτοκίνητο. Στη χώρα μας η Corolla έχτισε, εύκολα θα λέγαμε, το μύθο του άθραυστου, του έντιμου, του πιστού αυτοκινήτου. Από το τη δεκαετία του '60 όταν ο Γιώργος Ανέστης την έφερνε πίσω στο ΙΣΤ' Δ.Ρ.Α., αλλά και τη δεκαετία του '70 τότε που ο Β. Γκάλο και ο Μ. (Ρον) Χαλιβελάκης αναδείκνυαν τις Ε 35 ως πρωταγωνίστριες στα 1.300 κυβικά της ομάδας 1. Ασφαλώς δεν είχαν της χάρη ενός R5, τις επιδόσεις μιας Giulia, ή την παράδοση που κουβαλούσε ένα Escort. Είχαν όμως, όπως προείπαμε, μια απίστευτη πιστότητα η οποία τιμήθηκε από το παγκόσμιο καταναλωτικό κοινό. Η πέμπτη γενιά π.χ., η Ε 80, που ήταν και η πρώτη όπου οι κινητήριοι τροχοί ήταν οι εμπρόσθιοι, πούλησε σε μια πενταετία 3,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα! Φτάσαμε στο σήμερα με την τεχνολογία να καλπάζει και να φορτώνει τις Corolla με απίθανα πράγματα, όπως οκτώ αερόσακους, χειριστήρια στο τιμόνι, κάμερες οπισθοπορείας, θύρες USB, συστήματα πλοήγησης και βέβαια στις υβριδικές προτάσεις. Έτσι, ο κάτοχος εκείνης της πρώτης γενιάς, της Ε 10, αντικρίζοντας τον σημερινό απόγονο θα είναι σαν να επιβαίνει στο Enterprise.
|