Μισός αιώνας από τις πρώτες διαδοχικές νίκες στο Δ.Ρ.Α. (31.03.2013) PDF Print E-mail

Μάιος 1963. Το περιοδικό «Βολάν», ήδη αριθμεί  παρά ένα  τεύχη εκατό και στο εξώφυλλο του 99ου, προβάλει την επιτυχία της Mercedes, η οποία είναι το πρώτo εργοστάσιο που κερδίζει δυο συνεχόμενες φορές το Διεθνές Ράλυ Ακρόπολις.

Το ’62, στο Ι΄ Δ.Ρ.Α. ο Ευγένιος Bohringer με συνοδηγό τον Ρ. Lang επικρατούν με την Μercedes 220 SE, οριακά μπροστά από το Saab των Σουηδών, Ε. Carlsson - K. Svenson καθώς συγκέντρωσαν μόλις 22 δευτερόλεπτα λιγότερες ποινές στις απλές διαδρομές. Στο τέλος της σεζόν, ο Bohringer, στα 40 του χρόνια, στέφεται και πρωταθλητής Ευρώπης.

Την επόμενη χρονιά, ο ίδιος οδηγός, με μια 300 SE, με συνοδηγό τον P. Knoll θα επαναλάβουν την επιτυχία, μπροστά από άλλο ένα ζευγάρι Σουηδών του επίσης πρωταθλητή Ευρώπης Gunnar Andersson που οδήγησε μια Volvo 122 με συνοδηγό τον W. Karlsson.

Τόσο το ’64 όσο και το ’65, στις τελευταίες «Ακροπολικές» του εμφανίσεις. ο Bohringer με 300 SE θα εγκαταλείψει αφού κέρδισε ετάπ και αναβάσεις και αφού προηγήθηκε σε σημαντικά τμήματα των δύο αγώνων. Έτσι, ο μικρός το δέμας Γερμανός, που σπούδασε μάγειρας και ξενοδόχος, θα είναι ο δεύτερος μετα τον W. Schock που κέρδισε με Mercedes τον Ελληνικό αγώνα, ο πρώτος που πέτυχε δυο διαδοχικές νίκες και ο τελευταίος Γερμανός που κέρδισε με Mercedes ή με οποιοδήποτε άλλο Γερμανικό όχημα στο Δ.Ρ.Α. αν εξαιρεθεί η νίκη του W. Rohrl με Opel Kadett το '75