Soichiro, Ayrton & NSX - (Κυριακή 14 Αυγούστου 2016) |
Το αυτοκινητικό σύμπαν χρωστά στον ατίθασο Soichiro Honda. Χωρίς την δική του παρουσία, θα ήταν σαφώς πιο φτωχό. Γεμάτη οράματα, πνοή και καλπάζουσα δημιουργικότητα η Honda εξελίχθηκε από το '49 όταν ο ιδρυτής της, κατασκεύασε τον πρώτο κινητήρα εσωτερικής καύσης, σε ένα παγκόσμιο οικονομικό μέγεθος, μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα. Στο απόγειο της φήμης της, τότε που με εκείνο το διαμάντι, τον RA168E turbo V6 που είχαν στις πλάτες τους οι πιλότοι της McLaren, Ayrton Senna και Alain Prost, σάρωναν τα πάντα στον πιο ακραίο θεσμό του μηχανοκίνητου αθλητισμού του πλανήτη, μας γνώρισε το NSX και δικαιολόγησε ακόμα μια φορά την πρωτοπορία της. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Οκτώβριο του 1989, στο αργυρό ιωβηλαίο της διεθνούς έκθεσης του Σικάγο. Οι Ιάπωνες έπρεπε να περιμένουν μέχρι τις 26 Οκτωβρίου της ίδιας χρονιάς για το αντικρίσουν στην έκθεση του Τόκυο. Τέσσερις μόλις μέρες, μετά από το Ιαπωνικό GP. Τότε που ο Ayrton έχασε το δικαίωμα διεκδίκησης ενός τίτλου, όταν οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να τον αποκλείσουν. Μια απόφαση ολότελα άδικη. Μια αδικία που έδωσε ένα ακόμα ισχυρό κίνητρο στον Βραζιλιάνο.
|