Περί Συμβίωσης & Χωρισμών - Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016 |
Η καθημερινότητα της δουλειάς μας είναι ένα σκηνικό, όπου η συνήθης σταθερά είναι το απρόβλεπτο. Με την έννοια ότι όσο καλό σχέδιο και να έχει εκπονηθεί, συχνά θα υπάρξει ένας αστάθμητος παράγοντας, κάτι που δεν εξαρτάται από μας και θα ανατρέψει τον προγραμματισμό. Φωτογραφίσεις, μετρήσεις, ταξίδια, παραλαβές και παραδόσεις αυτοκινήτων, ένα αδιάκοπο πηγαινέλα, ένα σύστημα που για να κρατηθεί ζωντανό χρειάζεται τετράτροχη υποστήριξη. Είναι κάποια χρόνια που σε αυτό θέμα είχαμε ακουμπήσει πάνω σε διάφορα Honda Jazz. Εν αρχή σε κάποιο λευκό, ακολούθως σε ένα υβριδικό πράσινο και τους τελευταίους δέκα μήνες, σε ένα άλλο λευκό, το περίφημο 2891. Στα μέσα του Δεκέμβρη αφήσαμε τον πεντάπορτο σύντροφο μας στις εγκαταστάσεις του ομίλου Σαρακάκη. Κάποιος από μας, επιθύμησε να γράψει κάτι σαν «αποχαιρετισμό στο Τζάζ», αλλά επειδή το μικρό του όνομα δεν ήταν Ernest και επειδή κάποιος άλλος του διεμήνυσε ότι δεν είναι ένα είδος τέλους, αλλά αντίθετα είναι μια αρχή, για το αυτοκίνητο φυσικά, το είδαμε διαφορετικά. Κατ' αρχάς, οφείλουμε να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας για την άψογη τετράτροχη συμπαράσταση που είχαμε και να αντιληφθούμε ότι τώρα ξεκινά η φυσιολογική ζωή για αυτό το λευκό Jazz. Τώρα που θα πάει σε ένα κανονικό άνθρωπο που δεν θα το ξυπνάει αξημέρωτα να το τρέχει στα αεροδρόμια, που δεν θα το αφήνει στις πυλωτές με την πλαφονιέρα αναμμένη, που δε θα το σέρνει στα χιονισμένα ανηφόρια, ούτε θα το τρέχει στον καύσωνα να παίζει το ρόλο του camera car στις φωτογραφίσεις. Το αγαπήσαμε. Τίμιο, Οικονομικό. Τι άλλο να επιθυμήσεις από ένα σύντροφο. Αλλά, είπαμε, η πιστότητα σε αυτή τη δουλειά, είναι λίγο μαρτύριο. Και το Jazz μαρτύρησε αρκετά. Τράβα λευκό Jazz, τράβα. Έχεις τα πληρέστερα διαπιστευτήρια. Θα σε σκεφτόμαστε. |